Оголошення

Новини

У листопаді розглянуто 875 звернень громадян


У листопаді 2020 року спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві отримали та розглянули  875 звернень від громадян, у тому числі 158 (18,1%), що надійшли поштою, 657 (75,1%) – на електронну адресу, 41 (4,7%) – прийнятих по телефону та 19 (2,2%) – під час особистого прийому.
 
Найчастіше у листопаді у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
 
у сфері захисту прав споживачів – 598 (68,3%), а саме:
  • 329 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах сферах (із них 91 скарга на якість житлово-комунальних послуг);
  • 166 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 53 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 26 звернень щодо порушення законодавства про тютюнопаління;
  • 16 скарг на порушення законодавства про рекламу;
 
у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 172 (19,7%), а саме:
  • 114 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 23 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 21 звернення щодо забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 11 скарг на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.
 
у сфері державних регульованих цін – 70 (8,0%);
 
у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 29 звернень (3,3%).
 
Щодо джерел від загальної кількості отриманих звернень: 394 (45%) було отримано з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 216 – Урядова гаряча лінія), 393 (44,9%) – безпосередньо від заявників, 32 (3,7%) – від Київської міської та районних державних адміністрацій та 54 (6,2%) – з інших установ та організацій.


Автор: admin від 09.12.2020