Оголошення

Новини

У вересні нами отримано та розглянуто 657 звернень від громадян


У вересні 2021 року фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві отримано та розглянуто 657 звернень від громадян, у тому числі 313 (47,6%), що надійшли поштою, 309 (47,0%) – на електронну адресу (у т.ч. через веб-сайт – 68), 19 (2,9%) – прийнятих по телефону та 16 (2,4%) – під час особистого прийому.
 
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
 
  1. у сфері захисту прав споживачів – 470 (71,5%), а саме:
  • 275  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 96 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 118 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 38 скарг на порушення правил торгівлі;
  • 15 звернень щодо порушення законодавства в частині метрологічного нагляду;
  • 11 звернень з питань порушень правил реалізації пального на АЗС.
 
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 84 (12,8%), а саме:
  • 39 скарг стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 30 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 6 звернень стосовно  неналежного санітарного стану будинків та прибудинкових територій
  • 4 скарги на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
 
  1. у сфері державних регульованих цін – 59 звернень (9%).
 
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 44 звернення (6,7%).
 
Крім того, у вересні 2021 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 25 запитів на публічну інформацію.
 
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 420 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
  • захист прав споживачів – 319 (76%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території) та недотримання умов карантину суб’єктами господарювання – 63 (15%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 32 (7,6%).
 
Від загальної кількості отриманих звернень: 29 (4,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 356 (54,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 131 – Урядова гаряча лінія),  241 (36,7%) – безпосередньо від заявників та 29 (4,4%) – з інших установ та організацій.


Автор: Редактор від 07.10.2021